Webáruházunkban a GaranciaFutár plusz szolgáltatásként érhető el egyes okostelefonokhoz és okos eszközökhöz.
Amennyiben a megvásárolt termék a rendelés teljesítésétől (termékhez adott számlán szereplő teljesítési időpont) számított 12 hónapon belül meghibásodott és megvetted a termék megrendelésekor GaranciaFutár szolgáltatásunkat az alábbi űrlappal ⇓ tudod igénybe venni azt.
Űrlap kitöltését követő 1-2 munkanapon belül küldjük a meghibásodott termékért a GLS futárt. Szervízbe juttatjuk a készüléket és amint elkészül, visszaszállítjuk szállítási címedre.
Kérjük, olyan címet adj meg, ahol napközben a futár fel tudja venni a csomagod. (pl, otthon vagy munkahely)
Kérjük, a terméket gondosan csomagold be. A hibával összefüggő tartozékokat, jótállási jegyet (!) mellékelni. Számla nem fontos, mert az a számlázó rendszerünkben minden vásárlásról elérhető.
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét (pin kód, ujjlenyomat) ki kell kapcsolni mielőtt becsomagolnád a készüléket, hogy a szervizes kollégák be tudják vizsgálni azt.
A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:
A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.