Új jelszó kérése

Garanciafutár igénylő adatlap

Webáruházunkban a Garanciafutár szolgáltatásunk 2018.10.01.-től érhető el különböző okostelefonokhoz és okos eszközökhöz. 

Amennyiben a megvásárolt termék a rendelés teljesítésétől (termékhez adott számlán szereplő teljesítési időpont) számított 12 hónapon belül meghibásodott és kérted a termék megrendelésekor Garanciafutár szolgáltatásunkat az alábbi űrlapot kell kitölteni. 

Űrlap kitöltését követő 1-2 munkanapon belül küldjük a termékért a GLS futárt.
Kérjük, olyan címet adj meg ahol napközben a futár fel tudja venni a csomagot.

Kérjük, a terméket gondosan becsomagolni, a hibával összefüggő tartozékokat, jótállási jegyet (!) mellékelni. Számla nem fontos, mert a rendszerünkben minden vásárlásról megvan a számla.

Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét ki kell kapcsolni mielőtt becsomagolnád a készüléket, hogy a szervizes kollégák be tudják vizsgálni azt.

A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják. 

Rendelésszám (szerepel a termékhez kapott számlán illetve a rendelés folyamán kapott e-mailekben)*
E-mail címed*
Termék típusa
Jótállási jegy (garancialevél) megvan a termékhez?*
Igen
Nem
Termék(ek) hibaleírása*
Milyen címre küldjük a GLS futárt?*
Webáruház készítés